Specialist op het gebied van computers, laptops en reparaties met persoonlijke service
stars 5 / 5 - 85 beoordelingen
072 - 720 2257

Verzenden en retourneren

Levertijd

Wij proberen alle bestellingen dezelfde dag nog te verzenden, voor computers (maatwerk of 072-Premium) hanteren wij 3 werkdagen.

We beginnen met assembleren van de PC na uw bestelling, op deze manier heeft u altijd de nieuwste onderdelen en software.

Als de PC geheel geassembleerd en geïnstalleerd is, gaan wij de PC grondig testen.  Alleen als de PC alle testen heeft doorstaan maken wij de PC klaar voor verzending of bellen we u om de PC op te komen halen.

U verwacht een betrouwbare PC zonder problemen en wij leveren een PC zonder problemen!

Mocht u vragen hebben over de exacte levertijd, dan kunt u ons altijd even bellen of een contactformulier invullen.

 

Afhalen

Heeft u bij de bestelling gekozen voor afhalen, neem dan contact met ons op om een afspraak te maken, wij zorgen er dan voor dat de door u bestelde artikelen klaar staan voor afhalen.

Verzenden

Verzending is gratis bij:

  • Leveringen binnen Nederland

In andere gevallen kunnen verzendkosten gerekend worden, dit laten we van tevoren weten natuurlijk.

Verzenden gebeurt normaal verzekerd en aangetekend, het pakket wordt hierdoor niet bij de buren aangeboden.

Een bestelling wordt normaal pas na ontvangst van uw betaling verzonden.

Mocht de inhoud van het pakket bij verzending beschadigd blijken, meld dat dan a.u.b. binnen 5 dagen aan ons. Schade die te laat gemeld is, en om deze reden niet vergoed wordt door PostNL, kan buiten de garantie vallen.

Retourneren

Retourzending voor reparatie binnen de garantie kan middels een retourlabel (neem contact op dan zullen wij deze per e-mail naar u toesturen).

Retourneren zonder ons retouretiket kan ook.

Schade door onvoldoende verpakking, zoals te weinig opvulmateriaal, valt mogelijk buiten de garantie.

Bedenktijd

Als consument heeft u bij het kopen op internet recht bij ons op een ‘afkoelingsperiode’ van 14 dagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag u het product terugsturen zonder opgaaf van reden. Uitzonderingen hierbij zijn bijvoorbeeld op maat geassembleerde pc’s en software, deze kunnen niet worden geretourneerd.

Gebruik maken van het herroepingsrecht is wettelijk aan een aantal regels verbonden. Zo moet tijdens de afkoelingsperiode zorgvuldig worden omgaan met het product en de verpakking. Het product mag beperkt gebruikt worden om te beoordelen of de consument het wil aanschaffen. Hierbij moet worden gedacht aan dezelfde wijze van gebruik zoals zal plaatsvinden bij een winkelaankoop. Indien u gebruikt wilt maken van uw herroepingsrecht, moet u het product inclusief alle geleverde toebehoren en inclusief verpakking retourneren. Producten die beschadigd, incompleet of voor langere tijd gebruikt zijn, komen niet voor restitutie in aanmerking. Er dient altijd een aanvraag te worden ingediend via de email voordat u een product retourneert.

De kosten en het risico van het retour zenden zijn voor uw eigen rekening. Wij zullen binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending het aankoopbedrag aan u terugbetalen. Daarvoor ontvangen wij graag uw bankrekeningnummer.

U mag een product retourneren binnen het herroepingsrecht indien:

  • U het product niet gebruikt heeft, slechts kortstondig getest.
  • Er geen zichtbare schade op het product te vinden is of duidelijke tekenen van gebruik zichtbaar zijn.
  • Het product en alle onderdelen die erbij horen in dezelfde staat wordt geretourneerd zoals het naar u was verstuurd incl. verpakking.

Speciale gevallen waarbij u geen gebruik kunt maken van het herroepingsrecht:

  • Producten die speciaal voor u gemaakt/besteld/geassembleerd zijn naar uw eigen persoonlijke specificaties
  • Actie-producten (OP=OP, DEMO, SUPERDEAL)
  • Software

Wij zullen het te crediteren bedrag verminderen indien:

  • Producten door gebruiker of onderweg terug naar ons zijn beschadigd.
  • Producten of verpakkingen beschadigd, beschreven of beplakt zijn (zodat het niet als nieuw verkocht kan worden).
  • Onderdelen ontbreken in de retourzending.